Donaties

Er zijn meerdere manieren om Stichting AJSO te steunen, één daarvan is een eenmalige donatie. Donaties zijn zeer welkom en kunnen worden overgemaakt op het rekeningnummer van Stichting Almeers Jeugd Symfonie Orkest:
NL 17 RABO 0142 2821 62

In onze jeugdsymfonieorkesten maken kinderen en jongeren kennis met klassieke muziek en het spelen in een orkest. Wij willen hen alle kansen bieden om met veel plezier muziek te blijven maken. Mede dankzij uw steun kan Stichting AJSO muzikaal talent in Almere blijven stimuleren en ontwikkelen. Bedankt!

Stichting AJSO heeft een ANBI status waardoor uw gift mogelijk aftrekbaar is. Meer informatie vindt u hier

Help het Almeers Jeugd Symfonie Orkest naar de Provence!

Iedere 2 jaar maakt het AJSO een buitenlandse concertreis. In juli 2024 gaan we deelnemen aan het Festival International des Orchestres de Jeunes en Provence om daar onze passie voor muziek te delen op 4 prachtige concertlocaties.

Zou u ons willen helpen om deze bijzondere reis mogelijk te maken?

Wij hebben sponsorpakketten samengesteld, waarvan de tegenprestatie afhankelijk is van de hoogte van het sponsorbedrag. In alle gevallen kunt u genieten van het Uitzwaaiconcert op dinsdag 16 juli 2024 in de Middenzaal van Kunstlinie. Kijk hier voor de mogelijkheden.

Wil je ons volgen op social media?