Sponsor GRATIS het AJSO!

Wat is er nou mooier dan met een paar klikken van je muis het AJSO sponsoren, terwijl je online aan het shoppen bent? Helemaal niks natuurlijk, dus doe je mee!

Wij zijn aangemeld bij sponsorkliks.nl. Als je via de website van het AJSO naar Sponsorkliks gaat, kun je doorklikken naar de webwinkel van jouw keuze. Door dit via de website van het AJSO te doen, krijgen wij een percentage van jouw online aankoop. Je kunt onze pagina vinden door te zoeken naar AJSO of Almeers Jeugd Symfonie Orkest.

Hoe gaat dit in zijn werk?

• Klik hier om jouw online aankoop te doen.
  • Zoek de webwinkel waar jij een aankoop wilt doen. Een groot aantal webwinkels is weergegeven, maar je kunt ook via de zoekoptie de winkel zoeken.
  • Je wordt doorgelinkt naar de webwinkel. Hier doe je op de gewone wijze je aankopen.
  • Het AJSO krijgt een percentage van het aankoopbedrag.
  • Het kost NIETS EXTRA om via Sponsorkliks naar een webwinkel te gaan.
  • Je hoeft bij een aankoop NIET EXTRA te betalen om het AJSO te steunen.

Wil je op de hoogte blijven van de sponsoring van het AJSO? Registreer je dan voor onze pagina. Je wordt dan via de email op de hoogte gehouden. Je kan je natuurlijk altijd weer afmelden voor deze mailing.

Klik dus snel hier om jouw online aankoop te doen!