Het AJSO Sextet!

In 2013 is het AJSO Sextet ontstaan;  zes fanatieke leden wilden graag in een klein verband en op hoog niveau samen spelen. Inmiddels is het Sextet doorgegroeid tot een veelgeboekt ensemble in Flevoland en omstreken.

Het AJSO Sextet speelt voornamelijk lichte popmuziek (o.a. Justin Bieber, Coldplay en Michael Jackson) en filmmuziek (o.a. The Lion King, Game of Thrones en The Godfather). Daarnaast spelen ze soms ook klassieke werken en beschikken ze over een kerstrepertoire. Het AJSO Sextet kan zowel voor- als achtergrondmuziek verzorgen bij feesten, recepties of wanneer u naar iets bijzonders en toch herkenbaars op zoek bent. Ook is het mogelijk een begeleidingsensemble te vormen bij koren of bij andere voorstellingen.

Het AJSO Sextet bestaat momenteel uit een 1e en 2e viool, altviool, cello, contrabas en piano.

Heeft u interesse in een concert van het AJSO sextet? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor vragen of boekingen! Klik hier.

Leden Sextet:

• Mike Kruijer (viool 1)
    • Marijn Zwart (viool 2)
    • Isére Vermeulen (altviool)
    • Ludmilla Fetter-Hissink (cello)
    • Michiel Smit (contrabas)
    • Hugo Maat (piano)