LEDEN VAN HET AJSO SPELEN: VAN EEN AFSTAND (deel 2)

7 juli 2020

Voor de tweede keer hebben de muzikanten van Stichting AJSO thuis een filmpje opgenomen. Het was een leuke uitdaging om op deze manier muziek te maken, maar we hebben vooral heel veel zin om na de zomervakantie weer in dezelfde ruimte muziek te maken.

LEDEN VAN HET AJSO SPELEN: VAN EEN AFSTAND (deel 1)

6 juni 2020

Door de coronacrisis kon ons jaarlijks slotconcert helaas niet doorgaan. Om toch 'samen' muziek te kunnen maken heeft dirigent Daan Welle een stuk gecomponeerd genaamd 'Van een afstand'. 90 muzikanten van stichting AJSO hebben thuis een filmpje opgenomen. Vervolgens zijn AJSO-orkestlid Lisa van Kampen en Daan aan de slag gegaan om alle filmpjes samen te voegen.

LEDEN VAN HET AJSO SPELEN: HET WILHELMUS

Koningsdag 2020

Tijdens Koningsdag 2020 speelden leden van het AJSO het Wilhelmus.

BE OUR GUEST

9 februari 2020

Het AJSO Toporkest is voor dit matineeconcert een samenwerking aangegaan met het Groot Concertkoor Amsterdam. Ruim 150 musici en koorleden voerden diverse klassieke werken uit én het aanstekelijke Be Our Guest uit de Disneyfilm Beauty and the Beast.  Musici en koorleden stonden onder leiding van de dirigenten Hans Welle en Enrique López-Cortón.

AJSO NIEUWSBRIEF

12 juni 2020

Lees hier onze laatste nieuwsbrief. Wilt u onze nieuwsbrief voortaan persoonlijk ontvangen, onderaan deze pagina kunt u zich aanmelden.

Wil je ons volgen op Facebook of Youtube?