Help het AJSO naar de Provence!

Iedere 2 jaar maakt het AJSO een buitenlandse concertreis. In juli 2024 gaan we deelnemen aan het Festival International des Orchestres de Jeunes en Provence om daar onze passie voor muziek te delen op 4 prachtige concertlocaties. Helpt u ons om deze bijzondere reis mogelijk te maken?

Het AJSO bestaat al ruim 35 jaar en dat is niet voor niks: door het steeds hoger wordende muzikale niveau en de fijne teamspirit zijn de leden razend enthousiast over hun orkest. Tijdens de tournee naar de Provence worden concerten gegeven op 4 unieke locaties, om zo Nederland - en in het bijzonder Almere - in het buitenland te promoten. Daarnaast zullen we de logistieke en muzikale uitdagingen tijdens de reis samen aangaan. Dit biedt een unieke kans om van elkaar te leren, zowel op persoonlijk als op muzikaal gebied.

We hebben de kosten van zo’n reis, met meer dan 90 orkestleden en begeleiders, de laatste jaren enorm zien toenemen. Om de reis en het verblijf te betalen, vragen we een eigen bijdrage van de deelnemers en ondernemen we zelf extra acties, zoals betaalde optredens van ensembles. Maar zonder een bijdrage van u redden we het niet. Daarom hebben we sponsorpakketten samengesteld, waarvan onze tegenprestatie afhankelijk is van de hoogte van het sponsorbedrag.

Informatie over de sponsorpakketten, evenals het aanmeldformulier, vindt u hieronder. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze voorzitter, Gerard Jansen.

wilt u ons steunen via een andere weg dan het sponsorpakket, iedere donatie is natuurlijk welkom!

Aanmeldformulier

Via het onderstaande formulier kunt u zich aanmelden als sponsor met keuze uit de volgende sponsorpakketten. Na inschrijving ontvangt u van ons een factuur voor het betreffende bedrag en een bevestiging van de tegenprestatie.

• Sponsor (€ 500)
  • Grote sponsor (€ 1.000)
  • Topsponsor (€ 2.500)
  • Hoofdsponsor (€ 5.000)
  • International partner (€ 15.000)
Sponsorpakket
Sponsor (€ 500)
Grote sponsor (€ 1.000)
Topsponsor (€ 2.500)
Hoofdsponsor (€ 5.000)
International partner (€ 15.000)

Wil je ons volgen op social media?