Ensembles

Concert bij u thuis?

Wat klein is begonnen met huiskamerconcerten bij mensen thuis, is uitgegroeid tot een veel geboekt concept; de ensembles van het AJSO. Onze ensembles bestaan uit getalenteerde leden die graag (tegen een kleine vergoeding) de muzikale invulling voor uw bedrijfsfeest of jubileum willen verzorgen.

Op deze manier wordt deze muzikanten een extra podium geboden om zichzelf te presenteren. Zo is er ons fameuze sextet, bestaande uit 5 strijkers en een pianist. Maar zijn er ook andere muzikanten die wisselend een ensemble voor u kunnen vormen.

U kunt ook uw eigen huiskamerconcert boeken. Een live optreden van verschillende ensembles in uw eigen huiskamer! U regelt de gasten, wij verzorgen de muziek.

Hebben wij uw interesse gewekt en/of wilt u contact opnemen? Neem een kijkje op de pagina's van het Strijkkwartet, Sextet en Trombone Trio.